خانه / تماس با آفرین سرویس

تماس با آفرین سرویس

مشاوره تخصصی یخچال

گروه خدماتی بازرگانی آفرین سرویس که از سال ۱۳۷۸ در زمینه تعمیرات لوازم خانگی فعالیت خود را آغاز کرد.

درحالی که شرایط بازار مصرف رو به بی اعتماد شدن نسبت به تعمیرکاران پیش می رفت، علت آن هم نه تنها عدم وجود  تعمیرکاران بی نام و نشان متخصص و غیر متخصص به جای شرکت های سازمان یافته فعال در این زمینه بود،

که واردات انبوه قطعات بی کیفیت لوازم خانگی نیز بود.

برای مثال یک تعمیرکار متخصص هم ممکن بود نتواند قطعات با کیفیتی تهیه کند، و هر قطعه ای را که نیاز به تعویض داشت را با قطعه ای غیر اورجینال و ضعیف جایگزین می کردند.

واحد بازرگانی آفرین سرویس

قطعات یخچال

بنابراین واحد بازرگانی آفرین سرویس در سال ۱۳۸۹ با هدف تامین قطعات مرغوب و با کیفیت برای تمام تعمیرکاران در سرتاسر کشور راه اندازی شد.

از دیگر اهداف این اقدام عبارت اند از

  • تعمیر قطعات با کیفیت
  • ایجاد یک ساختار قابل اعتماد برای خرید و فروش قطعات لوازم خانگی
  • بازگرداندن خوش نامی به متخصصین حقیقی

در رابطه با بازگرداندن اعتماد به کتخصصین حقیقی تنها واحد بازرگانی کافی نبود.

همین طور که زمان بیش تری سپری می شد و هر روز محصولات جدیدی از سوی شرکت های فعال در این زمینه معرفی می شد.

بسیاری از محصولات جدید با همان سیستم های قدیمی و مبتنی بر  همان معماری ساخته می شدند اما برخی سیستم های بسیار پیچیده تری را رو نمایی می گردند.

دیگر تعمیر کاران قدیمی توانایی پوشش دادن تمام لوازم خانگی را نداشتند چرا که آن ها برای سیستم های جدید آموزشی ندیده بودند.

شرکت های مختلف سرویس کاران خود را آموزش می دادند و طبیعتا خالی بودن جای تعمیرکاران آزاد و جایگزین شدن آن ها با کارمندان یک شرکت نقص هایی دارد.

  • سرویس کار به دنبال اتمام کار روزانه خود می باشد نه رضایت مشتری
  • یک تعمیر کار زمانی بر روی نام خود و شرکت خود تعصب خواهد داشت که تفاوتی اقتضادی برایش داشته باشد، درحالی که هنوز هم بسیاری از شرکت ها نسبت به این حقیقت نابینا هستند.
  • سرویس کار سیاست و دستورات شرکت را اجرا می کند نه آنچه شما از او می خواهید.

مثالی بزنیم هرگر تعمیرکار شرکت ایکس قطعه با کیفیت شرکت دیگری را جایگزین قطعه تولید شده هر چند بی کیفیت در شرکت ایکس نخواهد کرد،

در نتیجه باز احتمال خرابی مجدد وجود خواهد داشت.

واحد مشاوره آفرین سرویس

آموزش تعمیر یخچال

واحد مشاوره آفرین سرویس اولین قدم برای پر کردن این خلا را با راه اندازی واحد مشاوره به صورت رایگان برداشته است.

این واحد به چه افرادی خدمات مشاوره ای ارائه می کند؟

  •  تمامی تعمیرکاران و سرویس کاران
  • افرادی که تمایل به آموزش در این زمینه دارند
  • افرادی که به جست و جوی متخصصین در این حوضه می گردند

به عبارتی این واحد مانند یک منبع قابل اعتبار و موثفی در جهت افزایش اطلاعات تعمیرکاران لوازم خانگی نیز کاربرد دارد.

به زعم ما تعمیرکاران وظیفه دارند زمانی که برای سرویسی از سوی آفرین سرویس اعزام می شوند،

  • دستگاه مورد نظر را کاملا آنالیز و عیب یابی کنند.
  • تمامی عیوب را با صاحب آن و مشاور مخصصوص خود در میان بگذارد.
  • پس از تعمیر در صورت تعمیر کامل برای مدتی محصول تعمیر شده را ضمانت کند.

جهت ارتباط با تیم آفرین سرویس با یکی از شماره های زیر تماس بگیرید.

خرید قطعات لوازم خانگی | واحد مشاوره                ۵۵۸۸۴۴۷۶-۰۲۱

خرید قطعات لوازم خانگی | ابراهیم عظیمی                    ۰۹۱۰۱۴۰۹۱۰۱

خرید قطعات لوازم خانگی | ابراهیم عظیمی                    ۰۹۱۲۷۱۸۷۸۵۹

کانال قطعات لوازم خانگی | کانال تلگرام                 AfarinService@

نشانی: انتهای بزرگراه نواب، خیابان زمزم (غلامرضایی)، خیابان پیرمرادی، پلاک ۱۱۳